הדלקת נר לרבי מאיר בעל הנס

הדלקת נר לרבי מאיר בעל הנס
הדלקת נר לרבי מאיר בעל הנס

הדלקת נר לרבי מאיר בעל הנס – מתי נכון להדליק את הנר?

התשובה היא שאין זמן נכון ואין מקום נכון לזיכרון המת ולזיכרונם של צדיקים. ישנם רבים הנוהגים לפקוד על בסיס קבוע את קברו של רבי מאיר בעל הנס בצדה המערבי של ימת הכנרת באזור שמעל חמי טבריה. בביקור זה נהוג להדליק נר, לשאת תפילה ופשוט לשהות במקום בכדי לספוג מהרוח הקדושה השורה בו.

אך בכדי לבצע הדלקת נר לרבי מאיר בעל הנס אין צורך לעלות בהכרח לקברו ואת המנהג תוכלו לקיים גם בביתכם. תוכלו להדליק לכבודו נר בכל ערב שבת, בימי זכרון ובכל רגע בו תרגישו שזה מה שאתם צריכים או רוצים לעשות.

יש לציין שאנו במוסדות 'אור תורה' שעל ציון התנא רבי מאיר בעל הנס, מקיימים מעת לעת מעמדי תפילה והדלקת נרות לזכות המבקשים והתורמים. כמו כן ניתן בכל עת להירשם כאן להדלקת נר והשליח האישי שלכם בציון ידליק עבורכם בכל עת שתחפצו.

ביום הילולת רבי מאיר בעל הנס, אנו עורכים מעמד תפילה ע"י מקובלים ותלמידי חכמים, במהלכו אנו מזכירים בפרטות כל שם ושם, מדליקים נרות עבור החפצים בכך ומעתירים עבור כל התורמים ליד מציבת שתי האבנים המפורסמת. 

האם ניתן גם להביא תרומה עם הנר?

התשובה היא בהחלט כן והתרומה אכן חשובה להמשך פעילותם של מוסדות רבי מאיר בעל הנס. במסגרת ביקור בקבר רבי מאיר ועריכת הדלקת נר לרבי מאיר בעל הנס תוכלו להשאיר תרומה במקום, וכן תוכלו לתרום דרך אתר האינטרנט של מוסדות רבי מאיר, דרך קופות צדקה ודרך שורה של ערוצים אחרים המאפשרים לכם לסייע בפעילות המוסדות ובקידום הנושא של לימוד התורה בישראל.

 
✔️ 100% צדקה לכבוד הצדיק
✔️ ניתן לתרום במגוון דרכים
✔️ ניתן לתרום מכספי מעשרות

בוודאי! כל אחד יכול ואפילו מומלץ להדליק נר לעילו נשמתו של הצדיק רבי מאיר בעל הנס.

בוודאי גם!

באתר שלנו יש את כל האופציות לעשות זאת.

התשובה היא בהחלט כן, אם כי הדלקת נר לרבי מאיר בעל הנס יכולה להתבצע עם כל נוסח שתבחרו בו בעצמכם. באתר האינטרנט המנוהל על ידי מוסדות רבי מאיר בעל הנס תוכלו למצוא נוסחי תפילה שונים לרפואה, לפרנסה, להצלחה, להריון ולידה, לזיווג ושלום בית, לבטחון, להגנה מסכנה ולשלל מטרות אחרות. בין היתר, כאן תוכלו למצוא נוסחים שונים להדלקת נר כללית או סביב מטרה ספציפית.

 

תפריט נגישות

Call Now Button