רבי מאיר בעל הנס תרומות

רבי מאיר בעל הנס תרומות
רבי מאיר בעל הנס תרומות

לתרומה בהעברה בנקאית

בנק מזרחי טבריה סניף 462 מס' חשבון 424440

בנק הדואר חשבון מס' 4025874 (ע"ש מוסדות אור תורה רבי מאיר בעל הנס) 

לתרומה דרך הטלפון

1800-300-508

04-6720728

לתרומה בדוא"ל

 rabimeir@baalhanes.co.il​

לתרומה בווצאפ

04-6720728

✔️ 100% צדקה לכבוד הצדיק
✔️ ניתן לתרום במגוון דרכים
✔️ ניתן לתרום מכספי מעשרות

כיצד ניתן לתרום לקבר רבי מאיר בעל הנס?

בכל הקשור לפעילות של תרומות לקבר רבי מאיר בעל הנס, הן יכולות להינתן בכמה וכמה דרכים. הערוץ הגדול והמרכזי הוא כמובן מתן צדקה עם תפילה בקבר רבי מאיר בעל הנס, הממוקם על הגדה המערבית של ימת הכנרת מעל חמי טבריה, ואשר אותו פוקדים מיליוני מבקרים בשנה, המרימים צדקה חשובה להמשך פעילות מוסדות רבי מאיר. מוסדות אלה כוללים גם מספר בתי כנסת ובתי מדרש בשכונת קריית שמואל בעיר טבריה, אשר גם אותם פוקדים עשרות אלפי יהודים בשנה ומרימים תרומה וצדקה במסגרת התפילות היומיות שנערכות במקום. מעבר לכך, ישנם עוד ערוצים רבים למתן תרומה, לרבות אתר האינטרנט של מוסדות רבי מאיר, קופות צדקה ועוד.

 

למה משמשים כספי התרומות של רבי מאיר בעל הנס?

בכל הקשור לפעילותם של מוסדות רבי מאיר בעל הנס, תרומות הניתנות על ידי הציבור הרחב משמשות אך ורק לקידום הפעילות של אותם מוסדות ולקידום לימוד התורה בישראל. תרומות אלה מופנות לשלל מטרות, החל מתחזוקה של מבנים המשרתים את המוסדות, לרבות תחזוקה של קבר רבי מאיר בעל הנס, רכישת סידורי תפילה, הכנסת ספרי תורה, עזרה לקהילה, החזקת אברכים הלומדים בכולל ובישיבת אור תורה ולעוד שורה של מטרות הסובבות כולן סביב קידום לימוד התורה בישראל.

 

האם ניתן לתת תרומה קבועה לקבר רבי מאיר בעל הנס?

התשובה היא בהחלט כן. מוסדות רבי מאיר בעל הנס זקוקים לתרומות הקהילה כמו אוויר לנשימה ולשם כך נעזרים אותם מוסדות בשלל כלים שמאפשרים, בין היתר, גם תרומה בהוראת קבע. אתם בוחרים את גובה התרומה החודשית, ומדי חודש תיגבה מכם התרומה באופן אוטומטי. מדובר בתרומה חשובה מאוד ובעלת ערך המחברת אותכם  עם קדושתו וכוחו של הצדיק הגדול רבי מאיר בעל הנס.

בוודאי!

בנק מזרחי טבריה סניף 462 מס' חשבון 424440

בנק הדואר חשבון מס' 4025874 (ע"ש מוסדות אור תורה רבי מאיר בעל הנס) 

בוודאי גם!

טלפון: 04-6720728

לתרומה בדוא"ל

 rabimeir@baalhanes.co.il​

לתרומה בווצאפ

04-6720728

פעילותם של מוסדות דת היא בהגדרה פעילות שאינה למטרת רווח וככזאת, מחייבת מעורבות של הקהילה על מנת לשמר את אותה פעילות ואף לקדם אותה. מוסדות רבי מאיר בעל הנס מתקיימים ממקורות תקציביים שונים, שהמרכזי שבהם הוא תרומות המגיעות מצד הציבור. תרומות אלה ניתנות למוסדות במסגרת ביקורים בקבר רבי מאיר, דרך אתר האינטרנט של המוסדות, במוסדות עצמם ובעוד שורה של ערוצים הפזורים בחיי הקהילה בכל רחבי ישראל. בהתנהלות הכוללת של מוסדות רבי מאיר בעל הנס תרומות הם מרכיב חשוב ומרכזי שכל אדם שרואה חשיבות בפעילות זו, צריך להיות מעורב בו.

מה היה לנו עד עכשיו?
תרומות לבעל הנס
תרומה לרבי מאיר
תרומה לרבי מאיר
תרומה לקבר רבי מאיר בעל הנס
תרומה לקבר רבי מאיר בעל הנס

תפריט נגישות

Call Now Button