אירועים באתר קבר רבי מאיר בעל הנס

Hachzaka

אירועים באתר קבר רבי מאיר בעל הנס

במתחם קבר רבי מאיר בעל הנס, נערכים אירועים צנועים וקטנים אך אפופי קדושה ויראת המקום. במקום נערכות חגיגות בר מצווה, בריתות וגם חתונות קטנות. ימי נישואין ימי הולדת וכל אירוע שיש בו שמחה ומחילה. אפשר לעשות כל אירוע בתיאום עם גבאי המקום. קברו של הצדיק נמצא בתוך מערה ולאחר תפילה על קבר רבי מאיר בעל הנס, תוכלו לקיים את האירוע בחוץ.  

התנא הצדיק רבי מאיר בעל הנס נודע במשך דורות רבים כבעל הנס המגן על עם ישראל, ותפילה במקום משכנו והדלקת נר ותפילת "אלקא דמאיר ענני" ומתן צדקה, מזכה רבים בניסים ונפלאות. הוא נחשב לגדול התנאים בדור השני לאחר החורבן ומיוחסות לו ישועות רבות. יש המאמינים כי חלק מאמרותיו של הקדוש משולבות בתלמוד ובגמרא.

הוא ידוע כעושה נפלאות הקבור בטבריה. ייחוס זה מבוסס מסיפור בתלמוד על נס שאירע עמו. הוא נמלט מחיילים רומאים אשר רדפו אחריו והם הוכו בסנוורים.

אם תגיעו להתפלל – יתמלא מבוקשכם

אין סוף ישועות מתפרסמות באתר המוסדות המאוחדים "אור תורה" השוכנים במתחם קברו של רבי מאיר בעל הנס. אנשים אשר ביקשו כי ישמע הצדיק את תחנוניהם ויעזור להם, זכו לגמול, תמורה וצדק בדיוק כפי שייחלו.

מדי שנה מבקרים מיליוני בני אדם לשאת תפילה על הקבר. רובם יהודים אשר עולים לרגל לקבר כל השנה כדי להתפלל ובהם גם הרבה תיירים. בקשת עזרה והדלקת נר במקום מרוממת את הנפש ומבקרת את המבקרים אל הקדושה שבמקום. אחת לשנה בי"ד באייר מתקיימת במתחם הקבר הילולה גדולה בהשתתפות אלפי מאמינים.

הצדיק הקדוש הבטיח ישועות לכל מי שינדב צדקה לעילוי נשמתו, ויש הטוענים כי לאחר ביקורם במקום אכן אירעו להם נסים שונים. בקהילות רבות יש גם קופות צדקה הנושאות את שמו, שכן צדקה תציל ממוות ותמלא משאלתם אל הצדיק הקדוש.

תפילה על קבר רבי מאיר בעל הנס
תפילה על קבר רבי מאיר בעל הנס
קברו של רבי מאיר בעל הנס בטבריה, הנו מקום ידוע לעלייה לרגל המונית המלווה בציפייה לברכה וסגולה במקום הקדוש. קברו של הצדיק עמוס בדרך כלל במבקרים ולא רק בל"ג בעומר. רבים מגיעים עם תחנונים אמתיים למזל אם זה נשים עקרות או חסרי זיווג, מייחלים להשיא תפילה ולבקש מבורא עולם כי יחמול עליהם וישנה את גורלם. באווירה הקדושה שבמקום מתחברים אל קדושתו, מקום מלא אווירת קדושה והשראה המחוללת ניסים בנפשות המגיעים למקום, אשר יוצאים ממנו חדורי אמונה ותקווה. זוהי תרופה רוחנית ומזור לטרדות רבים אם זה פרנסה או זוגיות וכל מושא לב של המבקרים בו. באמונתם יחיו ומתוך אמונתם יפנו אל הצדיק הקדוש כדי שימלא חסרונם לחיים טובים. תפילה על קבר רבי מאיר בעל הנס היא מצווה גדולה
מה היה לנו עד עכשיו?

צרו עמנו קשר

שתפו את הפוסט:

תפריט נגישות

Call Now Button