יום פטירת רבי מאיר בעל הנס

Hachzaka

הסגולות והתפילות – רבי מאיר בעל הנס

במשך דורות רבים בעל הנס היה ידוע כמגן על ישראל וכישות שעושה נפלאות. לכן זה לא מפתיע שגם היום אנשים מגיעים, מתפללים על קברו ומבקשים ברכה לישועה לעם ישראל כולו וכל אחד לעצמו. מתוך הרבה מקומות קדושים שקיימים בישראל, אין ספק שהמקום הזה, בטבריה, הוא מקום שרבים מגיעים אליו. לכל אחד מהאנשים המבקרים במקום יש סיבה אחרת להגיע, בקשה שונה ותחנונים אחרים. מה שבטוח זה שכאן, במקום קבורתו של רבי מאיר בעל הנס, יש מי שמקשיב. מאז אותו יום פטירת רבי מאיר בעל הנס המבקרים לא עוזבים את קברו ותמיד תוכלו למצוא כאן אנשים שהגיעו מסיבות שונות ומכל המקומות בארץ. בנוסף, המקום כמובן מתוחזק בצורה הטובה והנעימה ביותר שאפשר, כך שזה לא מפתיע שגם במובן הזה החוויה בקבר והתפילה נעימה במיוחד, כך שגם לכם כדאי להגיע למקום.

השתתפות בפעילות

מעבר לכך שאותו יום פטירת רבי מאיר בעל הנס ידוע ומצוין על ידי מאמניו וממשכי דרכו, אנחנו רואים שמוצעת לקהל הרחב גם האפשרות להשתתף בפעילות מסוגים שונים. יתרה מכך, יש אנשים שאומנם היו רוצים להגיע למקום קבורתו של רבי מאיר בעל הנס אך אינם יכולים בגלל סיבות כאלה ואחרות. במצב כזה ניתן כמובן לבקש 40 יום תפילה בציון אשר מתבצעת בפועל על די אברך תלמיד חכם שיזכיר את שם האדם המבקש את השירות. המחיר הינו סמלי ועומד על 180 ₪, מה שמהווה פתרון נהדר עבור מי שנבצר ממנו להגיע פיזית למקום. יש אפשרות ליהנות מעוד פעילויות קדושות וחשובות כמו: ניקיון, מים ותאורה ביום בו האדם בוחר שיאמר שמו, החזקת הכנסת אורחים וגם, כמובן, זכות הדלקת הנר. אברכים – תלמידים חכמים הם אלה שמבצעים את הפעילות הזאת בשטח כך שאתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהבקשה שלכם תתבצע על הצד הטוב ביותר.

תפילה בקבר רבי מאיר בעל הנס
יום פטירת רבי מאיר בעל הנס
אחד מגדולי התורה שאי אפשר להתעלם מהם, היה כמובן רבי מאיר בעל הנס. חריפותו וחוכמתו היו ידועות למרחקים, ולמעשה, מספרים שאפילו האנשים שהקיפו אותו לא תמיד ירדו לסוף דעתו לגבי כל סוגיה, דבר ועניין. האהבה הגדולה שלו בחיים הייתה כמובן לתורה, אך במקביל, הוא ראה בעשיית מלאכה פעולה שמביאה לברכה מאת הבורא. הוא היה אדם עניו ונעים הליכות, כך שזה לא פלא שכאשר הגיע יום פטירת רבי מאיר בעל הנס, הוחלט כמובן לקבור אותו בצורה מכובדת ביותר. כיום הקבר שלו נמצא, כפי שגילה לנו האר"י הקדוש, נמצא בטבריה, ולאחר שקברו נהרס ברעידת אדמה, הוא כמובן נבנה מחדש. המקום מספק מקור לסגולות ואנשים מכל קצווי הארץ מגיעים להתפלל, לבקש ולהתחנן בפני הבורא באותה נקודה ביותר – הנקודה בה קבור רבי מאיר בעל הנס.
מה היה לנו עד עכשיו?

צרו עמנו קשר

שתפו את הפוסט:

תפריט נגישות

Call Now Button