האוצר היומי – כל מה שצריך לדעת

אם אתם חולמים ללמוד את כל התורה כולה, בימינו גם אתם יכולים לעשות זאת באמצעות סט הנקרא "האוצר היומי". זהו אחד הפרויקטים המיוחדים בעולם, סט ספרים אשר כולל את כל התורה "על רגל אחת". הנה כל מה שצריך לדעת על האוצר.

אתם מוזמנים להכיר את האוצר4 היומי שלכם, סט ספרים אשר כולל 17 חלקים מהתורה. אותם חלקים מיועדים ללימודי תורה שניתן למתוח על פני 7 שנים, כאשר קצב הלימוד בסופו של דבר יהיה בעיקר תלוי בכם. הנה מה שכדאי לדעת על אחד מהפרויקטים הייחודיים בעולם ללימודי תנ"ך בצורה מקיפה אך מהירה.

אילו חלקים נמצא בסט הספרים אוצר יומי?

האוצר היומי כולל מגוון חלקים שונים, אותם ניתן ללמוד בזמנכם הפנוי או בהדרכת מורה או רב. תוכלו למצוא חלקים כמו תנ"ך משניות תוספתא, שס ירושלמי, שס בבלי, רמב"ם, טור שולחן ערוך, מדרש רבה, מדרש הכחומא, זוהר, תיקוני זוהר, ליקוטי מוהר"ן, ליקוטי תפילות, ליקוטי הלכות וכן ספרי מוסר וחסידות אשר מחודשים בכל שנה מחדש.

אם אתם חולמים ללמוד את התורה, האוצר היומי הוא כנראה הרכישה הכי מדויקת שתוכלו לבצע בשנים הקרובות. הספר נלמד ומלומד במסגרות שונות, כאשר על ידי הקהילה הדתית בארץ ובעולם הסט נחשב כאחת המתנות החשובות שניתנו לנו.

האוצר היומי: לא רק לימודי תורה אלא גם זמן עם המשפחה

האוצר היומי מסודר בלא פחות מאשר 42 כרכים, המשולבים לכדי ספרייה מהודרת שמתאימה ללימודי כל יהודי ובכל רמה. אמנם הלימודים אינם בהכרח מתאימים לכל גיל וגיל, אבל בהחלט ניתן להתחיל כבר בגילאים מוקדמים את לימודי האוצר היומי.

נהוג להתחיל ללמד תורה כבר בגילאים מוקדמים, מכיוון שבגילאים המוקדמים של הילד, הוא או היא מסוגלים לעכל ולעבד חומרי מידע שונים ביתר קלות. אם אתם מחפשים דרך נפלאה להעביר את הזמן עם הילדים שלכם, סט האוצר היומי הוא דרך מקסימה להעשיר את הילדים וכן לבלות איתם זמן איכות חשוב.

מה מיוחד בלימודי סט האוצר היומי?

בסופו של דבר, לימודי תורה קיימים כבר אלפי שנים והם נפוצים עד היום. האוצר היומי נלמד על ידי יהודים בבית הכנסת במהלך תפילות הבוקר בימי חול ובשבת, בבתיהם, בשיעורים עם הרבי ובכל מקום בו ניתן לקרוא ספר. וזה אחד הדברים שמיוחדים בספרים האלו, שניתן ללמוד אותם בכל זמן ובכל מקום. הוא נלמד גם בבתי ספר בישיבה המנוהלים על ידי רבנים שעברו הכשרה קפדנית להסמכה ללמד תורה.

התורה אמנם מורכבת מספרים כמו בראשית, שמות, ויקרא ומספר ודברים, אבל לימודי התורה הם אפילו יותר מורכבים מקריאת התנ”ך עצמו. אם אתם חולמים להכיר, להבין ולהיות בקיאים בתורה היהודית, זה הסט עבורכם. בעזרת הסט תוכלו להבין לעומק את התנ"ך שאתם מכירים או לא מכירים לעומק.

מה היה לנו עד עכשיו?

צרו עמנו קשר

שתפו את הפוסט:

תפריט נגישות

Call Now Button