ככה תארגנו אירוע עליה לתורה בקבר רבי מאיר בעל הנס

הקטן שלכם כבר לא ילד והוא עובר את התהליך המדהים הזה, כאשר הוא הופך מילד צעיר לנער ואדם בוגר. מעבר לכל, מדובר פשוט על אירוע מרגש, כזה שאין שני לו. אבל, עם כל ההתרגשות, אנחנו ההורים יודעים כמה עבודה ומאמץ יש להשקיע בשביל להפוך את האירוע כולו משמעותי ומדויק. יש פרטים רבים אליהם כדאי לתת את תשומת הלב ויש לא מעט עבודה לעשות. אם אתם 'מאבדים את הראש', אנחנו כאן כדי לעזור לכם כדי שהפקת האירוע תהיה הכי טובה שאפשר בקבר רבי מאיר בעל הנס

קודם כל, אתם צריכים להחליט על הקונספט 

יש אופציות שונות עבור מי שמשלבים עליה לתורה בחגיגות. בגדול, קיימות שלוש אפשרויות:

  • לקיים את האירוע כחלק משבת חגיגית אליה מוזמנים בני המשפחה והחברים. 
  • לקיים את האירוע בנפרד מהמסיבה עצמה, בימים שני או חמישי. 
  • לקיים במהלך השבוע חגיגה הכוללת עליה לתורה ומסיבה באותו היום. 

העניין הוא שהעליה לתורה עצמה היא מרגשת, היא רגע בו בעל השמחה עצמו עלול להתבלבל או לא להיות בטוח בדבריו ולכן, הרבה פעמים משפחות בוחרות לקיים את אירוע העליה לתורה בבית כנסת או בכותל בנפרד מהמסיבה המרכזית. נוסיף על כך את האתגר הלוגיסטי. בדרך כלל בית כנסת לא ערוך לקבלת אורחים רבים. אם אנחנו מדברים על קיום אירוע בכותל המערבי, הרי שמדובר על סיטואציה מורכבת. הדרך לכותל המערבי עוברת בסימטאות העיר העתיקה בירושלים, כאשר חלקים גדולים ממנה חשופים לשמש. ישנם אורחים אשר לא יכולים לעשות את 'המסע' הזה. מלבד זאת, כאשר החתן הנרגש נמצא בעזרת הגברים עם אביו, הנשים לא בהיכרח יכולות לקחת חלק בשמחה, וודאי אם מדובר על יום עמוס במתפללים. לכן, בדרך כלל, משפחות רבות נוהגות לקיים שני אירועים נפרדים. החלק הראשון של האירוע כולל את הטקס המסורתי. העליה המרגשת של הבן לתורה וקבלת עול מצוות. החלק השני של האירוע מתקיים בחלל סגור, בתוך אולם לבר מצווה, שם האורחים והחברים יכולים לחגוג. 

למה כדאי להפריד את המסיבה מאירוע העליה לתורה 

דיברנו על כך בקצרה. דיברנו על ההתרגשות של בעל השמחה ועל כך שהאורחים לא בהיכרח יכולים להגיע בקלות למקום בו בחרתם לקיים עלייה לתורה. אנחנו מזכירים כי גם שבת בר מצווה יכולה להיות מאתגרת. אם מדובר על אורחים שומרי שבת, אתם תמצאו את עצמכם מתכננים אירוע גדול, גדוש מוזמנים, המתנהל על פני יומיים שלמים. לכן, ההמלצה שלנו בכל אופן היא להשתדל ולהפריד בין האירועים. את המסיבה תקיימו בתוך אולם לבר מצווה עם המשפחה המורחבת והחברים. את העליה לתורה תשמרו לחוג מצומצם יותר וקרוב. כך תוכלו לנהל את כל המערך הזה בצורה הטובה ביותר. 

מה חשוב לדעת בבחירה של אולם חגיגי לאירוע 

כאשר אתם בוחרים אולם לבר מצווה, אתם בוחרים יותר מאשר את המקום בו תרצו לחגוג לכבודו של הנער הנרגש. אתם למעשה בוחרים את הספקים עימם תרצו לעמוד בקשר. אולם לבר מצווה צריך קודם כל להיות במיקום אליו האורחים שלכם יכולים להגיע בקלות ובלי שום מאמץ. בהמשך, חשוב לבחור במקום בו התקיימו אירועים כאלו בעבר. כלומר, חשוב לסמוך על אנשי המקצוע במקום שיעשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר, כמו שצריך. האמינו לנו, ברגע בו תבחרו במקום הנכון, אתם תראו כי כל הפרטים הקטנים יטופלו מאליהם. פשוט, כי בצד השני יהיו מי שכבר מורגלים באירועים מהסוג הזה וידעו איך לעזור לכם בכל פעם מחדש.  

מה היה לנו עד עכשיו?

צרו עמנו קשר

שתפו את הפוסט:

תפריט נגישות

Call Now Button