הכשרה במקצועות קודש

האדם החרדי, זה שישב ושקד על תלמודו משך כל שנות ילדותו, נערותו ומחרותו עשוי למצוא את עצמו ביום מן הימים זקוק לתוספת הכנסה. המלגות שמקבלים היום אברכי הכוללים מספיק כמעט רק לנסיעות הלוך וחזור מהכולל פלוס אולי קנייה של לחם וחלב. העניין הוא שאדם החרדי לא רוצה לעזוב את הלימודים, את התורה, את ההווי התורני ואת כל מה שמתלווה אליו. כאן בדיוק יש לו את האפשרות של עבודה במקצועות קודש שונים.

יש ליהודי הרבה מאוד צרכים שאין לאף אומה אחרת. כמו למשל יש דרישה לעבודה של סופרי סת"ם לתורך כתיבת ספרי תורה, מזוזות, תפילין, מגילות וכדומה. יש דרישה למוהלים שיבצעו בריתות מילה בתינוקות, יש ביקוש לשוחטים, לבודקים, למשגיחי כשרות ובקיצור, הרשימה ארוכה למדי.

זה בדיוק מה שאנחנו מציעים. לימודים לחרדים.

לימודי מקצוע באווירה תורנית

ברור שלימודי מקצוע לתחומי קודש הם לימודים שבאופן טבעי יביאו אליהם את האנשים שומרי התורה והמצוות. רק מי שבאמת יש לו את האידיאל הזה של עבודה בתחום תורני כדי להישאר בעולמה של תורה, הוא זה שיבוא לרכוש מקצוע במסגרת הזו. כך שבהחלט אפשר להבטיח כי האווירה במקום לימודים כזה תהיה אווירה תורנית, איכותית וברמה גבוהה.

במסגרת הלימודים יכול למעשה כל אחד למצוא לעצמו את הנישה שהכי מתאימה לו ואת זו שהכי מדברת אל ליבו.

לימודי מקצוע למטרה יהודית

לימודי המקצוע במקצועות הקודש הם לימודים עם מטרה. הם לימודים שיש להם ייעוד ותפקיד בעולם הקדושה. מה שבהחלט מוביל לכך שאלו שבוחרים ללמוד את המקצועות הללו, נהנים לא רק מכך שהם לא צריכים לצאת מהעולם המוגן והבטוח אל עולם פרוץ ופרוע, אלא שהם גם מרוויחים בכך שהם מקבלים ורוכשים מקצוע שהוא ייעוד, מקצוע שהוא שליחות, מקצוע שהוא למעשה מלא בקיום מצוות חשובות ביותר לעם היהודי.

כך שבהחלט אפשר לומר כי לימודי מקצוע במקצוע קודש, מוביל לכך שהתלמיד לא רק ירכוש מקצוע מפרנס אלא שהוא גם יתחיל לעסוק בתחומים שרק ישדרגו את הערכים היהודיים שלו ואת העיסוקים שלו שיהיו כולם קודש.

לימודים – רק במקום הנכון!

מי שאכן רוצה להגיע רמה הזו ולהכנסה מכובדת שבהחלט תגיע יחד עמה, חייב לבחור מקום לימודים שיעניק לו את כל הכלים הנדרשים לצורך כך. הוא לא יכול לרכוש קורס חובבני שייתן לו מידע חלקי, מידע לא מקיף או כזה שלא באמת יכשיר אותו לתפקיד העתידי. על כן מה שחשוב זה לבדוק את השטח, לברר בקרב בוגרים של אתם מקומות לימוד ולברר האם אכן מדובר במקומות מוצלחים באמת המבטיחים אחר כך עבודה במקומות שווים ומניבים.

חשוב לבדוק מי מעביר את הקורסים, מה הכלים שמקבלים בהם וכן הלאה.

רק אם אכן הכול תואם, אפשר להתקדם.

מה היה לנו עד עכשיו?

צרו עמנו קשר

שתפו את הפוסט:

תפריט נגישות

Call Now Button